allmänt ta igen grejs....typ omprov XD

asså som ni kanske har märkt så har vi typ slutat skriva..tappat gnistan typ....
men gråt inte för det för att det är ju inte precis så att vi ska lägga ner bloggen fullständigt utan liksom skriver när vi pallar eller nått du vet värt att skriva om, har hänt...så fortsätt gå in och titta för att närsomhelst kanske det ligger ett litet inlägg där som idag tex
det vi bara tänker på nu är vår framtid på kollot i två veckor och dör av längtan, vi kommer med stor säkerhet att skriva exakt (kanske skippar några detaljer) vad som hände under det (tror vi ) bästa veckorna ....jahapp vad kan man mer skriva...det har ju hänt rätt mycket sen sist.
jag va på ett friidrottsläger och typ....tränade(logiskt)
och har typ vart i skolan idag (också logiskt) men asså vi  körde vollyboll utomhus iregnet och leran i hela nittio minuter idag...förstår ni nittio minuter....jag trodde jag skulle dö av hunger.....sen ramlade jag också som den smidiga personen jag är och smutsade...eller snarade grisade ner mina byxor med lera.....kuuul.
jahapp i sommar ska jag typ först kanske typ hänga med wally och clara till gotland, sen hem igen till landet där midsommarn ska firas med några kompisar, sen stanna till typ farmor (trorjag för jag tror jag tar allt i fel ordning men skit it) och sen typ landet, landet, och mera landet......sen tamtaratam....kol.....nej juste gotland igen....sen....tamtaratam kollo i två veckor...sen landet och sen hem och skola....det låter kuligt va XD :P
jag är i varje fall nöjd med det....
shit asså tiden typ går alldeles för fort! jag hinner inte ens blinka så har ett år gått...fan vi ska ju börja i åttan nu wally fy fan nu börjar betygs slitet på allvar......jag kommer döö....nej så ska man inte tänka för då kommer jag ju att dööö man ska tänka positivt.....okej jag är dööööd......
jaha finns inte mycket mer att skriva om ...eller vänta en skum sak hände idag...jag läste mitt horroskop i en tidning och då stod det att dom två sista veckorna på sommarn kommer du att ha det jätte kul och typ något med social....lite skumt med tanke på att jag ska på KOLLO dom två sista veckorna....jag som typ inte ens trodde på horroskop börjar undra....fast det kan ju bli så att jag blir värsta ut mobbad och wally typ e den som mobbas....nej ¨så blir det inte....
men vi får höras och seas i varje fall några av er..... :P

glöm inte att lev i nuet och njuut av livet så länge det varar
hare gött



cool bild som fanns p¨å min dator titta och ...dröm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0