tjaa XD

tja asså jag förstår att ni har övergätt ( stavas det så?! ) skit it men asså.... över.... (ja ni fattar) den här bloggen...asså ni får inte tro att vi har lagt ner den utan....vi la bara ner den för ett litet tag :P

det är så att wally hängde med ut på mitt land...det var jag hon pappa och min syrra (mamma är bortrest)
vi hade jätte kul: vi kastade bumerang, skrev typ början på en berättelse (host) hon skrev den snarare, längtade efter kollot, skrev lista på saker om kollot/ till kollot, längtade lite mer efter kollot, gick vilse i skogen (nästan i varje fall räknas det om man ser och hör en motorväg hela tiden), gick på mototrvägen, blev förföljda av min syrra, snacka kollo, snacka konfirmation, klev ut från en sten ner på lite lerig mark( trodde jag) och sjönk ner typ en halv meter ner i leran! var på valborg eld eller vad det nu heter, där vi också blev smygfottade av ett lantligt emo! vi hade på oss gummistövlar och min mammas för stora jackor och såg as roliga ut och det absolut viktigaste skämde ut oss inför två typ 15 eller 16 åriga moped killar nere på stranden...förlåt wally att jag berättar men jag måste bara ! :P
jo det var så här...på freda kvällen när vi satt och åt ( det är lite mörkt ute) kör det förbi två killar på moped...just då äter vi och vi hinner inte äta färdigt förns dom kommer upp igen från stranden och kör iväg. så nästa kväll när dom kom igen så skyndade vi oss att äta upp och springa ner till stranden (syrran hängde också på¨)
det börjar med att vi börjar as garva för att den ena mopeden är typ jätte stor som en motor cykel och den andra som en cykel med motor. vet inte varför det var kul...det var bara så patetiskt, sen säger jag att vi ska gå till vänster klippa fast dom sitter på högra klippan  (vet inte varför bara tyckte det var pinsamt att komma helflabbiga rakt på och bara hello !)
sen så gick wally in i ett träd och vi började as garva! sen ska vi sätta oss ner på berget och då säger wally (för att vi inte ska verka helt störda i huvet och inte ha något annat att göra än att flabba) att nu ska alla räkna tyst till 60 och sen kan vi prata normalt igen. det tycker vi låter som en bra ide ända tills wally glider ner för berget och står på huvet i sanden!!! asså jag skratta så mycket att jag inte visste var jag skulle ta vägen, sen tror jag att jag känner en av killarna (och tror att han heter Ville) så då ropar wally: VIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLLEEEEEEEE.
killarna bara stirrade på oss och då skrek jag lite tystare men ändå så dom hörde : Du bada!
'alltså blev det: ville du bada?
asså gud vad vi höll på...dom trodde typ vi var fulla eller nått. sen var det inte Ville heller så det var ju bra :P
fast lite funkade det för att dom stod upp och tänkte gå när vi kom men sen hörde vi att en sa kom vi sätter oss igen!
haha :P dom fick en jäkligt bra show i varje fall!!!


men vi hörs och ses beror på XD


men glöm inte att leva livet varje dag som om den här vore din sista!

//Friday



och du proffset som du kalla dig.... hur gör man när man har klistrat in klippet det finns ingen spara knapp och om man bara publicerar så händer inget ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0