Mjaouuuu

Hej mina kära kollegor!

Jag vet,... Bla bla bla varför har du inte skrivit och jag har PMS OKEJ! Jag vet, jag vet och jag ber så mycket om ursäkt.
Men om den här relationen ska funka måste ni kunna släppa oss, ni måste fatta att vi har våra egna liv.
Även om ni är en stor det av våra liv så... Hur ska jag förklara det... Det är mig felet ligger hos inte er men ni måste ge oss utrymme att tänka att försöka... Att leva...
Så idag fick ja tillbaka min mobil tack Friday love you love you och så hade vi franska prov som gick åt helvete :D men det var väntat.
Min broder satte mig på pottan med orden: DIN DUMMA ZEBRA DU SKOJAR!!!!!
Jepp där fick ja mig en däng i hjärtat.
Jag har just fått reda på att in älskade e lite bög så NOOOOO WHY GOD WHY?
Jag har börjat knäcka fingre och vänta på sommarlovet.
Klart slut
//Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaly<3

När jag älskar mig själv har jag inte långt till att älska andra

Kommentarer
Postat av: Fråga Tjejen

Hej!

Det finns en blogg där man kan utrycka sig själv, säga vad man tycker, fråga anonymt om saker som är jobbigt... Kolla på www.fragatjejen.blogg.se !

Där kan den som behöver det få hjälp!

2009-05-14 @ 18:40:32
URL: http://fragatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0