Im BACK in the PANTS

Ja när jag gick in på våran Blogg en solig dag i juni så märkte jag till min förvånad att de hade uppenbarat sig ett nytt blogginlägg...jag viska till mig själv att detta icke kunde vara möjligt men sanna mina ord det kan du upp och sätta dig på att det var
Så efter det så sprang jag i all hast mot grannen som bor tre trappor från oss till höger och plingade oskyldigt på ihopp om att någon skulle ge gensvar och även detta hände...jo ni ser han öppnade dörren men en trött blick ni ser klockan var 10 i 10 eller något nära och detta var vår konversation
- Eh...tja va gör du här ska inte du sova...?
- Halojsan, nej men jag har just kommit hem ser du
- jaha och du vill?
-...
- Mina föräldrar är hemma bara så att du vet
- Eh...jaha...vadå är du sugen på någonting speciellt eller AHA. AHA. AHA
- (rodnar villkorslöst)
- Nej jag drev
- Mummel
- så det börjar bli lite kallt här ute...
- det är skola i morgon
- Jepp vi slutat på Tisdag
- Härligt för dig...jag slutat på Onsdag
- Awsome vi kanske ska träffas
- Ja du kanske det
- Ja kanske det...
- Så....

fortsättning följer barn
NEJ men mina älskade älskingar jag måste dra ser ni jag har ett liv att passa men jag kommer antinge med nyheter i morgon eller någon annan passande dag
Wally THATS MY NAME
Kärlek är kärlek var så säker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0