HEJ HOPP GUMMI ANKA

Oh my LORD!
Jag har inte skrivit på evigheter och jag är ledsen men som ni säkert vet så är det sommarlov så...
Okej by the way ´var i USA, har ¨några bilder!


JA OCH EN OKÄND MAN..haha nej

Jag... Helt borta vid vita huset, nej... Jag såg inte honom

Leo, min lilla pussy

SPRIT!

JA det började regna

Nån gubbe som typ hete Lincon var typ någon kille

Fågel

Dude...jag var bara tvungen

Jag ville rida... Med dem sa att det skulle bli svårt...

Vickan på flykt!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

GUD jag vet... Jag är jävligt het, oh det var ganska coolt

Ta pengar och stick vickan!!

Om ni vänder huvudet ser ni att det är någon brud med inga pattar... Friday? nej frihet hette damen


OKej det får räcka för den här gången puss på er alla hatare
// WAlly

Kommentarer
Postat av: Adolf

söta vickan på äventyr!

2009-08-29 @ 13:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0