yay

Wally dalimollyfally det rimmar fint den är till dig Friday
- Jag vill inte ha den
- va! jag fattar inte va säger
'- EMO
-vänta vänta ja e inte emo jag är är ett bi
- Nejnej jag är inte ett bo
- nej sa att jag var ett bo
- Vänta det var bi vi snacka om
- nej det var bo
- jag vill vara bi
- jag vill vara en blomma
- då kan jag suga din
- NEJ FEL FEL WALLY SITT
- jag vill ha ett kex kasta en boll
-aport
- abort?
- nej aport för fan
- där flög den den bollen
- iväg!!!
- vadå är du mot abort
- WTF MAN
- jag är femenin
- nej du är en kvinna
- jag vill fortfarnde vara ett bi
. ja just det  då vill jag vara en humelidumla
- det rimma! vill du ge den till mig
- nej jag kom ju på den
- .....(går och tar livet av sig i en brun full av blodiga bindor)
- Nej wtf kom hit me dig åter till saken...
- okej...(full av blod)
- Aport!
- Vadå abort din ..
-  whatever vi kommer ju ändå alltid tillbaka till
-ABORT
- nej aport
och blommor och bin
- blommor med bin?
- en kaka ur form
- HA.HA
- kaka...
- bin...
- Blommor med utan bin

Wally and Friday



Kommentarer
Postat av: Kungen

Jag gör min plikt och kommenterar.





förresten checka min coola saaaal:



www.susannasfoto.blogg.se

2009-04-24 @ 17:48:45
URL: http://supersusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0