hey

hejsan , idag får jag skriva lite kort för att jag ska till min syrras "efterlängtade" vårsoare....
jaja idag hände inget särskilt men igår var jag och min familj på dalarö med några kompisar och deras föräldrar som vi har känt sen vi var bebisar...
det var kul och fint väder
i lördags ...hm vad gjorde jag då... jo juste jag var och klippte/toppade mig hoss en sämst frisör.. hon klippte typ bara 5 klipp sen var det färdigt...sen glömde hon att klippa luggen så det blev ju "väldigt" bra XD
sen var vi och hälsade på en liten kille som ska fylla 3 och gav honom present och fikade där och så...han fick en spiderman dräckt med inbyggda muskler (bomull) av oss XD snyggt
jupp så jag har haft5 en lungn helg annars....
asså jag var as trött idag..vet inte varför ...vi ska typ spela upp en rättegång på so:n jag blev nämndeman som typ säger en mening...."kul" men bbra för att det är ju lätt då :P
jaja vi ses men glöm inte....
lev livet för man vet aldrig vad som händer imårn.....

ses //Friday







GRATTTISSS CLAARRRAAA!!!!!!!!!!!!!! <33333333333333333333


dalarö XD

Kommentarer
Postat av: Pepsi

Du vet, om du vill att alla ska veta vad jag RÅKADE säga om majblommor så kan ju du berätta det själv.

2009-04-29 @ 20:33:24
Postat av: CLARA

TACCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKK! <3333333333

2009-08-29 @ 13:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0