hey there stop XD

hejsan, wally har tydligen fortfarande inte skrivit men jag försöker ringa henne nu och reminda henne om bloggen :P
hon svarade inte så ni får stå ut med mig ett tag till....vi kanske ska träffas imårn så då blir det skriva av XD
idag hade vi miljö dag i skolan och det var jätte kul faktiskt,..............................INTE
först skulle vi typ ta reda på hur saker återvinns min grupp och jag fick plast sen efter lunch så skulle vi åka till miljö vänliga hammarby sjöstad för att gå till glashuset och få typ lära oss ennu mer om miljön...."underbart"
asså jag säger inte att man inte ska bry sig om miljön för det ska man men det var kallt, och lite tjatigt för man både läste, hörde och skrev samma säk tusen ggr
jaha annars har det inte hänt så mkt
min syrra provade in till europaskolan idag och hon sa att det gick bra så vi får se ( hoppas inte hoppas inte) nej jag skoja bara hoppas det gick bra såklart <3
hon fick snacka med marie och mr kabani....för ni som vet vilka det är så var det en bra kombination...haha

jahapp nehepp
vad kan jag mer berätta jo juste mina favorit jeans sprack idag det var ju trevligt ...buuuhuuu........går inte att laga...skiiit

föresten har ni vart inne och sett den där leave britney alone om inte så måste ni se (för mer information se några inlägg ner) XD

ååhhh vad jag längtar till kollot...ska bli så kul!!!!!!!! måste vänta en hel sommar först!
ja men det var väll allt jag hade på hjärtat för idag men vi hörs imårn igen

ska påminna wally om blogglivet också men antagligen så skriver vi tillsammans imårn....

men glöm inte:
ändast de älskade klär sig i solsken

fast det kan va svårt nu när det inte är någon sol XD





//Friday

Kommentarer
Postat av: Allram

ASsÅ nU fÅr Ni fAn tA Å fiXa sÅ maN seR kOMmenTaRernA...

2009-04-24 @ 17:50:27
URL: http://supersusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0