hello ^^

juppsi då har det gått några dagar och det är helg! yay .
idag hände det inte så mycket...vi sjöng typ världens nördigaste ¨låt på franskan, gjorde no presentationer....ja...
asså det har faktiskt inte hänt så mkt ....eller jo asså i natt så vaknar jag typ fyra och hade drömt en skit läskig mardröm jag kommer inte ihåg så¨mycket nu men jag vet ivarje fall att den var läskig...asså jag vågade typ inte göra nått annat än att tända lampan och typ ja försöka glömma drömmen....sen typ läste jag i en timme för att jag inte kunde somna om....kul va XD
har inte mycket mer att skriva om så vi hörs imårn igen XD
glöm inte att leva livet!

// friday





och ett tips sök på leave brittany alone på youtube och ta det första klippet som kommer upp ( en bög med svart hår och blont på toppen som gråter) rolig :P XD


Kommentarer
Postat av: Naia & Sophie

Okej, har länkar er nu :)<3

2009-04-18 @ 12:13:57
URL: http://juppsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0