Hejhopp



Idag var jag i skolan för att det är måndag och Satan styr denna värld
Så idag var det Clara och Akkis födelsedag!
För er som inte känner dem så är dem inte tvillingar har jag för mig O.o
I skolan var det varmt och jobbigt men god mat har jag för mig.
Jag kom försenat till franskan, jag hade tofsar i hårt och jag började inte gråta.
Efter skolan gick jag Clara och Andreas och köpte Claras favorit kakor och satte oss i Vanadisparken där vi snacka och  mumsa kakor.
Sen gick vi runt lite och sedan lämna vi av prinsessan Clara vid hennes dörr med många kramar sen så drog jag och Andreas till bron och även där skildes vi åt.
Nu är jag hemma och har fått en skrivbok och Charlie har fått en svår feber så resten av familjen väntar på att vi ska få den så vi slipper gå till jobb och skola.
Hasse min hade gått och satt sig i grannes vagn så nu har jag fått skäll från dem och som hämnd har jag och Hasse satt sig i mitt rum och spelar super hög musik och käkar choklad pudding. Mohahaha va onda vi är, är vi inte Hasse
- Mjao, rullar runt i den varma solen och hans vackra ögon glittrar ögon och han kromar sig och min hand drar igenom hans stora yviga päls som blänker svagt och han luktar rosor som stor på mitt bord.
WOW o.O det var allt om dig bajskatt
- Mjao, välter rosorna och skiter ner min favorit bok , Klamydia Kitta från Finland.
Pusspusspusspusspusss
//WALLY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0