Heeeelo<3



Sorry, sorry, sorry att jag inte har skrivit på ett attans långt tag.
Men jag har tyvärr haft fullt upp med att tycka synd om mig själv och  sova och ni vet hur mycket tid det tar och jag har tyvärr inte en Internet anslutning uppkörd i arslet så det har blivit lite mycket att hålla reda på
Jag har bara varit hos vänner dem senaste dagarna så det är skönt att komma hem till sin egen svinstia där två små katter väntar på att bli matande och klappade.
Fast Syster (den yngsta katten) hade börjat mumsa på Hasse ( den gamla arga katten) och Hasse i sin tur har börjat äta plastpåsar så allt verkar fixa sig till det bästa inte sant
Just nu sitter jag och proppar i mig chips och lyssnar på musik meddans mina tajtar byxor kollar på mina fettiga lår med avsmak jag säger bara HALELUJA HÄR ÄR JAG FÖR ATT STANNA.
Sommar sommar jag vill ha en fin sommar full med varmt vatten heta killar och luder och glass som smakar patrask och att leva som man dör i dag. Åka på kollo med bästa tjejen, mumsa killar och titta på chips som spelar potatis, bråka med mamma och bli full, röka cigg och spela full, vara cool inför häst tjejen slå ner fjortizzen med bröst puttade åt alla håll, stoppa undan dem du får håll.

Puss älskar alla och hatar honom med kexet
//////Wallyyyy   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0