det kan du se dig i mån(dag)en om XD

japp nu verkar det som om det är bara jag kvar här på denna bloggplanet.....wally har gått upp i rök och inte setts till på ett tag...så nu får jag skriva ännu ett ensamt blogginlägg igen....wally var e du?! :(
måndagar e ju som sagt den sämsta dan och den här dagen påverkade varken negativt eller positivt på de faktumet.
tex vi skulle få se några filmer som dom i min klass gjort om jesus och så förra året när jag inte gick där. vad hade hä'nt...? jo lektionen innan var det en kille i parallel klassen som spelat över alla videoklippen med att han och hans klass bara sitter och pratar typ....fan va arga alla blev....vår lärare började tom att gråta för att dom hållt på dom där videoklippen jätte länge och nu gick det inbte att få tillbax dom...fett tråkigt för alla som var med i filmerna som ville se hur det blev och så.....jupp
sen hade vi en matte diagnos. och mer tänker jag inte säga om det
lessen men måste göra en engelska läxa nu annars dampar jenny... XD
vi hörs...
och glöm inte.....
blommor e precis som vi...utan vatten, luft och kärlek vissnar dom.....
tjarå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0